PODSUMOWANIE PROJEKTU SZKOLNEGO SZLAKIEM EMOCJI CEO DOBRE ŁĄCZA

Aż trudno w to uwierzyć , ale projekt SZLAKIEM EMOCJI już za nami.

https://www.facebook.com/otwierajnakulture

Jesteśmy niezmiernie dumni z grupy projektowej, która z całym zaangażowaniem weszła w jej realizację, przydzieliła i wybrała sobie zadania, była gotowa do różnych działań, otwarta na pomysły i niezawodna.

Grupę projektową stanowili: MARCELINA, RÓŻA, AGNIESZKA, GOSIA, WOJCIECH, KACPER, SZYMON, MACIEJ, GRZEGORZ, MATEUSZ.

Wielkie brawa dla Was od opiekunów projektu – p. Karoliny i p. Kasi

W ramach projektu odbyły się różne działania, przy których się bawiliśmy, integrowaliśmy, poznawaliśmy i rozmawialiśmy, a wszystko po to, aby rozwijać i doskonalić kompetencje emocjonalno-społeczne.

Wszystko rozpoczęło się od zaproszenia przez grupę projektową społeczności szkolnej do wspólnego działania. Następnie przygotowanie spotkań z filmem, warsztaty wokół filmu, wspólne zajęcia i dyskusje były pracowitym krokiem, który przyniósł efekt w postaci odpowiedzi na nurtujące pytania odnośnie naszej aktywności w sieci, porozumiewania się czy okazywania emocji. http://soswszprotawa.powiatzaganski.pl/szlakiem-emocji-dobre-lacza-szkola-tworczych-praktyk/

Kolejne kroki związane były z grami. Grupa projektowa zaplanowała i rozegrała Szkolny Turniej Chińczyka, a następnie rozpoczęła przygotowywanie szkolnej gry korytarzowej.  Gra korytarzowa Chińczyk i turniej z nią związany wywołał wielkie emocje. Wszyscy zawodnicy grali fair play  i świetnie się przy tym bawili. http://soswszprotawa.powiatzaganski.pl/wielki-final-szkolnego-turnieju-chinczyka/

Następny punkt działań grupy projektowej to przygotowanie gry korytarzowej Emocje ukryte w kodach QR. To gra, która na stałe pojawiła się na szkolnym korytarzu, można w nią grać w grupach bądź indywidulanie. Instrukcja do gry i sama gra jest też dostępna na stronie szkoły.  W grze chodzi o to, aby prawidłowo nazwać emocje, które przygotowali uczniowie naszej szkoły. Trudność polega na tym, że każdy z nas troszkę inaczej okazuje uczucia. Gra powstała z myślą o tym, aby zastanowić się,  co chce nam przekazać mimiką druga osoba, rozmawiać o tych uczuciach, uczyć się je rozróżniać.  http://soswszprotawa.powiatzaganski.pl/dobre-lacza-szlakiem-emocji/

Kolejnym punktem prac grupy projektowej była praca z aparatem fotograficznym, przygotowanie miejsca, oświetlenia, odpowiednich warunków do przeprowadzenia sesji zdjęciowej – Fotografujemy emocje. Uczniowie mogli wcielić się zarówno w rolę fotografa, jak również artysty. Posprawdzać,  czy różne emocje tak samo łatwo wywołać do zdjęć oraz czy taka praca z aparatem jest łatwa.

W efekcie powstała ścianka – Wystawa Emocji, która była wytworem prac grupy projektowej. Wystawa znajduje się w głównym holu szkoły i zaprasza do wspólnej zabawy poprzez rozpoznawanie i nazywanie emocji. Wystawę oglądali zarówno uczniowie naszej szkoły, goście którzy ją odwiedzali, rodzice, rodzeństwo,  dziadkowie itp.

Dziękujemy Wszystkim za przyłączenie się do naszych działań!